maandag 10 januari 2022

Een nieuwe richting voor deze blog

Op een dag besloot ik om mezelf te Googelen. Iedereen doet dat toch wel eens? 

Het eerste wat ik vind is mijn LinkedIn pagina. Die heb ik in geen jaren geüpdatet. Zou mijn huidige werkgever nerveus worden als ik dat doe?

Nog een ding in de resultaten is een overlijdensbericht van iemand met dezelfde naam. Rust in vrede.

Ik kijk verder en wat zie ik hier? Een blog over de beroemde kunstenaar M. C. Escher. Gemaakt door iemand met dezelfde naam als ik. Wacht even, dit is iets was ik vroeger op de middelbare school als project heb gemaakt. Hoe nostalgisch!

Blog posts schrijven is iets wat mij recentelijk begon te interesseren. Alleen zou het dat niet gaan over M. C. Escher. Maar over mijn eigen professionele inzichten in software engineering. En ook over mijn leuke hobby projecten, al zeg ik het zelf.

Dus ik heb besloten om deze blog te laten verrijzen. Maak je geen zorgen, de posts over M. C. Escher laat ik intact. Die zijn mij nu te dierbaar.

Inmiddels heb ik ook een persoonlijke GitHub page. Dit is in feite dezelfde blog maar dan in het Engels.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten