zondag 8 januari 2023

Aankondiging van "Voorlees-papegaai" mobiele app

Ik ben al een tijdje aan het werken aan een nieuwe app die het leuker maakt om verhaaltjes voor te lezen aan je kinderen.

Het idee is dat de app geluidseffecten afspeelt terwijl je leest. Geluidseffecten zoals een brullende tijger, of een fietsbel, of een politiesirene,...

Ik geloof dat hier veel potentieel is, Ik ga het in ieder geval zelf ook gebruiken. Ik lees regelmatig verhaaltjes voor aan mijn kinderen. En hoewel ze graag luisteren, zou het toch handig zijn nog een andere manier te hebben om het leuker te maken.

De app zal "Voorlees-papegaai" heten, "Reading Parrot" in het Engels. Mijn hoogste prioriteit momenteel is om een Nederlandse versie te maken zodat ik de app zelf kan gebruiken tijdens het voorlezen aan mijn kinderen. Bij het releasen van de app zou ik ook ondersteuning voor Engels hebben toegevoegd.

Over releasen gesproken, initieel zal het voor Android gereleased worden. Wellicht zal dit eind januari, begin februari gebeuren. Een release voor iOS zal er kort op volgen wanneer de kinderziektes opgelost zijn.

Heb je vragen of andere feedback? Aarzel niet om contact op te nemen: support@geeapp.com

En hier is ook een sneak peak hoe te app er uitziet. (Dit kan nog veranderen bij de daadwerkelijke release)


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten